از بادام زمینی ناچو در تولید رنگ روغن استفاده می شود

بادام زمینی ناچو حبوباتی است که منشا آن آمریکای جنوبی است آنها با نام های مختلفی مانند بادام زمینی، خاکستری و گوبرز شناخته می شوند.

بادام زمینی علیرغم نامش هیچ ارتباطی با آجیل درختی ندارد به عنوان یک حبوبات، آنها با لوبیا، عدس و سویا مرتبط هستند.

در ایالات متحده، بادام زمینی به ندرت خام مصرف می شود در عوض، آنها اغلب به صورت بو داده یا به عنوان کره بادام زمینی مصرف می شوند.

سایر محصولات بادام زمینی شامل روغن بادام زمینی، آرد و پروتئین است از این اجناس در تهیه انواع غذاها مانند دسر، کیک، شیرینی، تنقلات و سس استفاده می شود.

بادام زمینی سرشار از پروتئین، چربی و مواد مغذی مختلف سالم است مطالعات نشان می دهد که بادام زمینی حتی ممکن است برای کاهش وزن مفید باشد و با کاهش خطر بیماری قلبی مرتبط است.

بادام

این مقاله هر آنچه را که باید در مورد بادام زمینی بدانید را به شما می گوید بادام زمینی سرشار از چربی است.

در واقع آنها به عنوان دانه های روغنی طبقه بندی می شوند بخش بزرگی از برداشت بادام زمینی جهان برای تهیه روغن بادام زمینی استفاده می شود.

محتوای چربی از 44 تا 56 درصد متغیر است و عمدتاً از چربی تک و چند غیراشباع تشکیل شده است که بیشتر آن از اسیدهای اولئیک و لینولئیک تشکیل شده است.

بادام زمینی منبع خوبی از پروتئین است محتوای پروتئین از 22 تا 30 درصد از کل کالری آن متغیر است و بادام زمینی را به منبع عالی پروتئین گیاهی تبدیل می کند.

فراوان‌ترین پروتئین‌های موجود در بادام‌زمینی، آراشین و کناراشین، می‌توانند به شدت برای برخی افراد آلرژی‌زا باشند و باعث واکنش‌های تهدیدکننده زندگی شوند.

بادام زمینی کربوهیدرات کمی دارد در واقع، محتوای کربوهیدرات تنها حدود 13 تا 16 درصد از وزن کل است.

بادام زمینی با داشتن کربوهیدرات کم و پروتئین، چربی و فیبر بالا، دارای شاخص گلیسمی (GI) بسیار پایینی است که نشان دهنده سرعت ورود کربوهیدرات ها به جریان خون پس از غذا است.

این باعث می شود آنها برای افراد مبتلا به دیابت مناسب باشند.