استفاده از جاشمعی کنار سالنی سه سایز در معابر عمومی تهران

راه های بی شماری برای گنجاندن جاشمعی کنار سالنی سه سایز در دکوراسیون عروسی شما وجود دارد با این ایده های جدید و زیبا برای تزیین شمع عروسی حال و هوای خود را ایجاد کنید.

شاید کلاسیک ترین جاشمعی کنار سالنی شمع های نذری برای انواع تم عروسی به زیبایی کار کند برای زوجی که یک مرکز عروسی شیک و مجلل را ترجیح می دهند در نظر بگیرید که چند عدد در مرکز هر میز پذیرایی قرار دهید.

مهمانان را در مراسم عروسی خود با شمع های آویزان چادری خیره کنید هر کدام را در یک نذری کوچک قرار دهید که می توان آن را با روبان یا ریسمان از شاخه های درخت آویزان کرد.

تزیینات راهرو عروسی از گل، روبان و گلبرگ های گل رز پراکنده است راه خود را با قرار دادن جاشمعی کنار سالنی  در دو طرف، در هر ردیف دیگر، در راهرو روشن کنید شمع های ستونی بزرگتر چشم همه عزیزان شما را به خود جلب می کند.

جاشمعی

شمع‌های مخروطی کلاسیک ظرافت و گرما را به هر منظره‌ای می‌بخشند و به شما امکان می‌دهند با قطعات دکوری جالب و پیکربندی‌های گل‌ها بازی کنید تا حالتی شیک و محیطی برای مهمانی خود ایجاد کنید.

جاشمعی کنار سالنی  یکی از متنوع‌ترین و ظریف‌ترین میزهای مرکزی در صنعت برنامه‌ریزی رویداد هستند! روش‌های بی‌پایان برای استایل دادن به مراسم‌های خاص، از پولک‌های پر زرق و برق گرفته تا کرباس‌های روستایی، نیاز به دکوراسیون خلاقانه‌تری را ایجاد کرده است.

برای داشتن فضایی مجلل، ظاهر را با شمع های مخروطی تکمیل کنید به همین ترتیب، برای زیبایی چشمگیر می توانید شمعدان ها را در لوسترهای آویزان قرار دهید.

قبل از اینکه عاشق این ایده شوید، با محل برگزاری خود مشورت کنید زیرا بسیاری از مکان ها اجازه نمایش های معلق خاصی را نمی دهند.

آیا یک راه پله بیرونی دارید که به محل برگزاری مراسم یا پذیرایی شما متمایل شود؟ کناره های آن را با شمع های ستونی بپوشانید این نه تنها درخشندگی دوست داشتنی را به مسیر می بخشد، بلکه به هدایت مهمانان کمک می کند تا به کجا بروند.

هنگام استفاده از جاشمعی کنار سالنی به بازی با چند ارتفاع مختلف شمع فکر کنید در حالی که یک ارتفاع یکنواخت می‌تواند زیبا و منسجم به نظر برسد، شمع‌هایی با ارتفاع‌های مختلف ابعاد رضایت‌بخشی به آن اضافه می‌کنند.

ما توصیه می کنیم چند طرح را با شمع های سه ارتفاع کوچک، متوسط و بزرگ آزمایش کنید.