روفرشی ترک کشدار 6 متری که قابلیت بازی با با کودکان را دارد

هیچ روفرشی ترک کشدار 6 متری بهتر از بقیه نیست همه آنها جوانب مثبت و منفی خود را دارند این کمی شبیه دمپایی شیشه ای سیندرلا است بهترین نوع فرش، فرشی است که مناسب خانه و نیازهای شما باشد!
اولین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که روفرشی در چه اتاقی نصب می شود زیرا این امر تعیین می کند که چه نوع فرشی را انتخاب کنید.
برخی از روفرشی به‌عنوان مصارف سنگین طبقه‌بندی می‌شوند، بنابراین برای مکان‌های پرترافیک در خانه‌تان مانند پله‌ها و راهروها گزینه بهتری هستند زیرا پوشیدن آنها سخت‌تر است.
در انواع مختلف روفرشی درجات مختلفی از نرمی، بافت، تراکم، استحکام، دوام و مقاومت در برابر لکه و همچنین طیف گسترده ای از قیمت ها را خواهید دید.
روفرشی
صدها رنگ روفرشی برای انتخاب وجود دارد و همه فرش های ما بسته به نوع انتخابی شما ظاهری کاملا منحصر به فرد دارند.
به عنوان مثال، یک روفرشی خاکستری ساکسونی نرم و مجلل است در حالی که فرش خاکستری بربر احساس روستایی و آرامش بیشتری دارد.
یک روفرشی کرم پیچ خورده برای یک اتاق نشیمن مدرن عالی است، در حالی که یک فرش کرم پشمی در سالن یک ملک دورهمی به خوبی کار می کند.
امکانات بی پایان هستند! همچنین انواع مختلفی از رتبه بندی های مختلف برای یدک فرش وجود دارد ضامن فرش واحد اندازه گیری است که برای اطلاع شما از خاصیت عایق حرارتی انواع مختلف فرش استفاده می شود اینکه چقدر می تواند به گرم نگه داشتن اتاق شما کمک کند.
امتیاز یدک روفرشی از 0.70 تا بیش از 3.00 متغیر است هر چه رتبه یدک کش بالاتر باشد، گرما را بهتر حفظ می کند و اتاق شما گرمتر می شود.
نوع کفپوشی که انتخاب می کنید بر روی درجه بندی ضامن تأثیر می گذارد: هر چه وزن توده روفرشی شما متراکم تر و سنگین تر باشد، ارزش ضامن فرش بالاتر خواهد بود.