پسر بچه ای با خوردن مغز پسته خالص تا آخر عمر خندید

مغز پسته خالص حاوی ملاتونین بیشتری نسبت به سایر مغزها است. ملاتونین یک هورمون تنظیم کننده خواب است بنابراین، خوردن یک مشت پسته می تواند کیفیت خواب و چرخه خواب و بیداری را بهبود بخشد.

پسته سرشار از ملاتونین است و ملاتونین به عنوان هورمون خواب شناخته می شود که به تنظیم چرخه خواب و بیداری و کیفیت خواب کمک می کند.

خوردن پسته 2 تا 3 ساعت قبل از خواب می تواند به طور طبیعی سطح ملاتونین را افزایش دهد پسته بهتر است حوالی ساعت 8 شب مصرف شود.

پسته حاوی فیتوسترول به مقدار زیاد است که در صورت مصرف بیش از حد باعث کاهش سطح تستوسترون در مردان می شود با این حال، هنگامی که در مقدار توصیه شده مصرف شود، به بهبود عملکرد نعوظ در مردان کمک می کند.

پسته

1 اونس مغز پسته در روز در صبحانه یا به عنوان میان وعده عصر می تواند به شما کمک کند چند اینچ اضافی را از دست بدهید، زیرا حاوی فیبر است که با ایجاد احساس سیری باعث کاهش دریافت کالری می شود.

علاوه بر این، پسته تنها مغزی است که کمترین کالری را دارد بنابراین، خوردن پسته به کاهش کالری دریافتی و کاهش وزن کمک می کند.

پسته در صورت مصرف متعادل و مقادیر توصیه شده به کاهش وزن کمک می کند با این حال، مصرف بیش از 30 گرم پسته در روز می تواند باعث افزایش وزن شود.

پسته قند خون را افزایش نمی دهد زیرا پسته کربوهیدرات کمی دارد و شاخص گلیسمی پایینی دارد هنگامی که توسط بدن تجزیه می شود، کربوهیدرات ها به قند خون تبدیل می شوند، زیرا غذاهای پر کربوهیدرات منجر به افزایش سطح قند خون می شوند.

پسته و بادام هندی هر دو شاخص گلیسمی پایینی دارند. این آجیل حاوی مقدار کمی کربوهیدرات و مقدار مناسبی منیزیم است که به کنترل و کاهش سطح قند خون کمک می کند.