کفش جردن سایز ۴۲ ساخته شده از نخ طلا

برای کارگرانی که در محل کار با برق تماس دارند کفش جردن سایز ۴۲ جزء ضروری تجهیزات حفاظت فردی هستند یک برقکار ساده یا شخصی که با مدارها و ماشین های ولتاژ بالا کار می کند به محافظت در برابر خطرات الکتریکی نیاز دارد.

کفش جردن سایز ۴۲ با کف و پاشنه غیر رسانا و مقاوم در برابر ضربه تولید می شوند آرک کفش های ایمنی ریما و چکمه های پرو با عایق الکتریکی را ارائه می دهد.

کفش های فشار قوی رینو از نوع کفش هایی هستند که برای برق فشار قوی تا 20 کیلو ولت مناسب هستند این نوع کفش ها از اتصالات الکتریکی جلوگیری کرده و در نهایت خطر برق گرفتگی را کاهش می دهند.

اگر در اطراف مواد منفجره یا سایر مواد بسیار واکنش پذیر یا قابل اشتعال کار می کنید، احتمالاً به کفش های عایق الکتریکی (به عنوان ویژگی ESD) نیاز خواهید داشت کفش کار رسانای الکتریکی به جلوگیری از الکتریسیته ساکن کمک می کند.

کفش

بدون این احتیاط، الکتریسیته ساکن روی بدن شما به راحتی می تواند مشتعل شود و باعث آتش سوزی یا انفجار شود جوراب های ابریشمی، پشمی و نایلونی را نباید در این نوع محیط کار یا با این نوع کفش ها پوشید، زیرا این مواد الکتریسیته ساکن نیز تولید می کنند.

اگر در معرض خطر افتادن اجسام هستید، به چکمه های ایمنی با کلاهک نیاز دارید این کفش جردن سایز ۴۲ دارای محافظ پنجه می باشد که معمولاً از استیل ساخته می شود.

به عنوان مثال کفش جردن سایز ۴۲ آرک لونا با پنجه استیل و کفش ایمنی آرک نوا با پنجه کامپوزیت از جمله کفش های ایمنی هستند که می توانند ضربه 200 ژول را تحمل کنند.

اجسام نوک تیز در کف محل کار خطرات جدی برای کارکنان به همراه دارد. اجسام تیز مانند میخ یا پیچ می توانند کف کفش های معمولی را سوراخ کرده و به پای شما آسیب برسانند.

کفش جردن سایز ۴۲ مقاوم در برابر اشیاء (اصطلاحاً با کفی ضد میخ) شامل یک صفحه فولادی است که در وسط زیره قرار می گیرد و از خطرات ناشی از پا گذاشتن روی اجسام تیز محافظت می کند.