گران شدن سنگ ساختمانی صلصالی از رغبت مردم به خرید آن کاست

سنگ ساختمانی صلصالی یک سنگ رسوبی است که هنگام هوازدگی ذرات رسوبی تشکیل می شود این سنگ بیشتر از کربنات کلسیم ساخته شده است.

این آن را در مقایسه با سایر موارد در این مقاله به یک سنگ نرم تبدیل می کند بنابراین برای ساخت و سازهای مختلف ساختمان به راحتی قابل اجرا است.

سنگ ساختمانی صلصالی دارای مقاومت فشاری در حدود 55 مگاپاسکال است اغلب با مقادیر کمی آلومینا و سیلیس همراه با منیزیا مخلوط می شود.

اگر منیزیم 10 درصد یا بیشتر باشد، منیزیم می شود اگر منیزیم بیش از 45 درصد باشد، سنگ آهک را دولومیت می نامند.

اونیکس نوعی سنگ مرمر اما بیشتر کلسیت است در مقایسه با گرانیت، بسیار نرمتر است. همچنین به احتمال زیاد حک یا لکه دار می شود.

سنگ

در مقایسه با سنگ مرمر، اونیکس شفاف است. روی آن، اغلب می‌بینید که از آن در ساخت و ساز همراه با نورپردازی برای نشان دادن زیبایی آن استفاده می‌شود.

سنگ ساختمانی صلصالی یک متغیر بالا با رگه های سنگین است به این ترتیب، هرگز دو تکه سنگ اونیکس را پیدا نمی کنید که شبیه هم باشند.

این کیفیت سنگ اونیکس را به سنگی پر تقاضا در طراحی خانه و دکوراسیون داخلی تبدیل می کند از طرفی نسبت به سایر سنگ ها نیز بسیار شکننده تر است.

تخته سنگ سنگی است که از طریق یک فرآیند دگرگونی تشکیل می شود که در آن شیل از شرایط گرما و فشار کم عبور می کند.

بیشتر از مواد معدنی میکا، خاک رس و کوارتز تشکیل شده است تخته سنگ با ساختاری ریزدانه و برگ‌دار، شکننده و سخت است.

سنگ ساختمانی صلصالی بیشتر در رنگ مشکی موجود است، اما ممکن است در رنگ‌های خاکستری مایل به سبز، خاکستری یا خاکستری ارغوانی نیز موجود باشد.

از آنجایی که تخته سنگ به شکل شاخ و برگ است، می توان به سادگی با دنبال کردن صفحات طبیعی سنگ، به راحتی به صفحات تقسیم شد مقاومت فشاری آن در حدود 75-210 مگاپاسکال است.