اوباما خریدار پرو پا قرص کمربند مردانه چرم مشهد است

راز 1: رسمی بودن کمربند مردانه چرم مشهد و شلوار کبریت فکر کنم در این مورد با من موافق باشید:

یک کمربند چرمی شیک با یک جفت شلوار باری خشن ظاهر خانه را ندارد و برعکس، یک کمربند چرمی خشن روی یک جفت شلوار مناسب به نظر نمی رسد، بنابراین چه چیزی باعث می‌شود کمربندهای مردانه خوش‌پوش باشد و چه چیزی آنها را غیررسمی می‌کند؟

در واقع همه چیز در مورد عرض کمربند است، یک کمربند پهن (1-1/2 اینچ یا 3.9 سانتی متر) معمولی تر از کمربند باریک (1-1/4 اینچ یا 3.4 سانتی متر) به نظر می رسد.

شما می توانید کمربندهایی برای مردان تهیه کنید که حتی از این دو گشادتر یا باریک تر هستند؛ با این حال، اینها استاندارد هستند و به راحتی پیدا می شوند.

کمربندهای غیررسمی گشاد بهتر است با شلوارهای معمولی مانند شلوارهای جین سبکتر و شلوارهای باری استفاده شوند، از سوی دیگر، کمربندهای باریک را بهتر است با شلوارهای مجلسی مانند شلوار مجلسی، چینی و جین تیره بپوشید.

بنابراین اکنون می دانید بسته به شلواری که می پوشید، کمربندتان چقدر باید پهن باشد. اما تسمه ها در رنگ های مختلفی نیز وجود دارند، پس چگونه یک مورد مناسب را برای لباس خود انتخاب می کنید؟

از Secret 2 برای پیدا کردن رنگ کمربند خود استفاده کنید:

هماهنگی رنگ کمربند خود با کفش‌هایتان پس از انتخاب پهنای کمربند مناسب اغلب بیش از اندازه کافی است که روز را با شیک سپری کنید، عرض و رنگ مناسب لباس شما را به هم گره می زند و اطرافیان شما باید خیلی نزدیک باشند تا متوجه شوند که جنس کمربند با کفش شما مطابقت ندارد.

همانطور که قبلاً اشاره کردم، اکثر مردان به طور منظم کفش مشکی دارند و می پوشند. به همین دلیل، داشتن یک کمربند مشکی برای همه مردان اجباری است، و برای اینکه بیشترین مسافت پیموده شده را از آن ببرید، مطمئن شوید که یک کمربند چرمی باریک است.

از آنجایی که مشکی خنثی است و به چشم نمی آید، این کمربند را می توان با رنگ های دیگر کفش نیز ست کرد، اگر هنوز یک کمربند همسان برای آن ها ندارید عالی است.