بادام زمینی بسته بندی مزمز در زیر دریا کشف شد

نسبت بالایی از MUFA (اسیدهای چرب تک غیراشباع) سالم در بادام زمینی بسته بندی مزمز موجود است که به کاهش سطح کلسترول خون از کلسترول بد، LDL کمک می کند و میزان کلسترول خوب یا HDL را افزایش می دهد.

این امر احتمال تولید اسیدهای صفراوی غنی از کلسترول را کاهش می دهد و خطر ابتلا به سنگ کیسه صفرا را کاهش می دهد.

شما بدون شک شنیده اید که فیل ها هرگز فراموش نمی کنند و همچنین عاشق بادام زمینی هستند، درست است؟

خوب، اگرچه این در مقایسه با زندگی واقعی در افسانه ها ظاهر می شود، در قسمت بادام زمینی حقیقت وجود دارد. بادام زمینی حافظه را تقویت می کند.

اعتقاد بر این است که این به دلیل وجود نیاسین و آنتی اکسیدان رسوراترول است که جریان خون را به مغز بهبود می بخشد و همچنین دارای توانایی های آنتی اکسیدانی قوی است.

بادام

رسوراترول ترکیبی در شراب قرمز است که تمام فواید قابل توجه آن را برای سلامتی به همراه دارد و به دلیل توانایی آن در پیشگیری از بیماری های عصبی مغزی مانند پارکینسون و آلزایمر نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

افسردگی یک پیوند ژنتیکی قوی دارد، اما همچنین به شدت نتیجه تغییرات محیطی و عصبی مواد شیمیایی مغز است.

به طور خاص، تولید سروتونین سرکوب شده است، که عامل اصلی کمک کننده در تشخیص افسردگی است. بادام زمینی حاوی اسید آمینه تریپتوفان است که برای سنتز سروتونین ضروری است.

سروتونین به ارتقای خلق و خوی مثبت کمک می کند، بسیاری از داروهای تقویتی نسخه ای با مکانیسم مشابهی برای افزایش تجمع سروتونین کار می کنند.

اگرچه خود بادام زمینی سرشار از کالری است، خبر خوب این است که خوردن مقدار متوسط آن بد نیست و در واقع ممکن است باعث کاهش وزن شود. چگونه؟

زیرا بادام زمینی سرشار از پروتئین و فیبر است. هر دوی این مواد مغذی دارای اثرات سرکوب کننده اشتها هستند، بنابراین مصرف چند آجیل در بین وعده های غذایی می تواند شیرینی شما را پر کند و هر هوس دیگری که ممکن است داشته باشید را از بین ببرد.

به علاوه، به خاطر داشته باشید که بادام زمینی در واقع برای شما مفید است و نهایت برد-برد را به ارمغان می آورد.