با مصرف روزانه یک متر طناب کنفی در وعده های غذایی فشارخون خود را تنظیم کنید

این مطالعه نشان می دهد که بیسینوزیس یک خطر شغلی محدود به کارگران مرد این کارخانه است. به نظر نمی رسد که این مشکل جدی باشد و با افزایش استفاده از مواد مصنوعی به جای الیاف طبیعی کاهش می یابد.

اسمیت، جی اف، کولز، جی وی، شیلینگ، آر اس اف، و والفورد، جوآن (1969) بریت. مطالعه کارگران طناب در معرض کنف و کتان.

علائم تنفسی و ظرفیت تهویه در 54 مرد و 22 زن در معرض گرد و غبار مخلوط کنف و کتان در یک کارخانه طناب انگلیسی بررسی شد.

طناب کنفی دارای گرد و غبار زیادی می باشد که ممکن است آسیب بساری به دستکاه تنفسی کارگران وارد کند بنابراین استفاده از ماسک های مناسب برای کارگران بسیار ضروری است.

آماده‌کننده‌ها و اکثر اسپینرها به‌طور متوسط در معرض غلظت‌های 7/1 میلی‌گرم بر مترمربع گرد و غبار کل و 5/0 میلی‌گرم بر مترمربع گرد و غبار ریز قرار گرفتند.

کسانی که در فرآیندهای بعدی به کار گرفته شدند در غلظت های 0.5 mg/m.3 گرد و غبار کل و 0.1 mg./m.3 گرد و غبار ریز مواجهه کمتری داشتند.

شش مرد، همه در گروه در معرض قرار گرفتن بالا، علائم بیسینوزیس را داشتند.

پس از تنظیم برای سن و قد ایستادن، تفاوت آماری معنی‌داری در حجم بازدم اجباری (F.E.V.1·0) بین افرادی که در غلظت‌های بالای گرد و غبار و غلظت‌های پایین بودند، وجود نداشت. بین ظرفیت تهویه مردان با و بدون بیسینوزیس تفاوت معناداری وجود نداشت.

اگر مایل به استفاده مجدد از همه یا هر یک از این مقاله هستید، لطفاً از پیوند زیر استفاده کنید که شما را به سرویس حقوق لینک مرکز ترخیص حق نسخه برداری هدایت می کند.

در حقیقت شما می توانید قیمت سریع و مجوز فوری برای استفاده مجدد از محتوا به روش های مختلف دریافت کنید.