تولید دفترچه خاطرات قفلی در آلمان متوقف شده است

نگه داشتن یک دفترچه خاطرات قفلی خصوصی از طریق وب سایت یا برنامه تلفن همراه سریع، آسان و سرگرم کننده است. بسیاری از مردم هر روز خاطرات روزانه خود را نگه می دارند، اما آیا این یادداشت ها واقعا امن هستند؟

اینطور نیستند مگر اینکه در یک برنامه یا در یک وب سایت خصوصی پنهان شده باشند! ایمن در پشت گذرواژه ها، دوران دزدیدن دفتر خاطرات کاغذی توسط خواهر و برادر به پایان رسیده است.

بسیاری از مردم خاطرات روزانه خود را نگه می دارند، در واقع، سیاستمداران مشهور در آغاز انقلاب آمریکا به حفظ افکار خصوصی در دفترچه های یادداشت معروف بودند.

اگر دفتر خاطرات وجود نداشت، ممکن بود برخی از بهترین خرد کشور از بین رفته باشد.

خاطرات، دیدگاه‌های ارزشمندی در گذشته هستند و افکاری را آشکار می‌کنند که ممکن است با نویسنده مرده باشند، اگر یک دفتر خاطرات روزانه نگهداری نمی‌شد.

انواع مختلف خاطرات اهداف متفاوتی را دنبال می کنند. وقتی از دفتر خاطرات الکترونیکی مانند Journey استفاده می‌کنید، ورودی‌ها می‌توانند شامل متن، عکس، صدا یا ضبط ویدیو باشند.

دفتر

دفتر خاطرات کار
یک دفتر خاطرات کاری بازتاب های شما را در مورد زندگی حرفه ای شما ثبت می کند. شما می توانید در مورد تجربیات، اهداف و نقاط عطف خود بنویسید!

دفتر خاطرات دانشگاهی
دفتر خاطرات تحصیلی ثبت ایده ها، افکار و مسئولیت های دانش آموزان برای مدیریت بهتر زمان خود در مدرسه است.

خاطرات تناسب اندام
یک دفترچه خاطرات تناسب اندام، با نام مستعار Workout یا Exercise Diary، سوابق، اهداف، تمرینات و حتی تغذیه روزانه شما را نگه می دارد.

خاطرات صوتی
یک دفتر خاطرات صوتی راهی مناسب برای ثبت و بیان ایده‌ها است، زیرا تنها کاری که باید انجام دهید این است که صدای ضبط شده خود را روی هر چیزی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید، آپلود کنید.

خاطرات نوشتن خلاق
یک دفتر خاطرات خلاقانه، اشعار، داستان ها، ترانه ها و سایر سوابق هنری را که از ذهن گذشته است، ثبت می کند.

دفتر خاطرات مخفی
دفتر خاطرات مخفی اساساً برای شما است که خصوصی ترین افکار زندگی خود را به اشتراک بگذارید و یادداشت کنید.