خرید روفرشی شش متری مخمل موجب دردسر بازیگر معروف شد

برای محافظت از فرشم چه چیزی می توانم بگذارم؟ آیا می توانم از روفرشی شش متری مخمل استفاده کنم؟

دو سناریو مختلف وجود دارد که در آنها محافظت از فرش خوب است. یکی زمانی است که ساخت و ساز در یک اتاق در حال انجام است. به احتمال زیاد آوارهای زیادی وجود دارد، افراد در حال حرکت به داخل و خارج، و سایر آشفتگی‌های سناریویی خاص رخ می‌دهند. 

در این مورد، محافظ‌های فرش با پشت چسب ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد. اگر فضا به اندازه کافی کوچک است، می توانید آنها را خودتان با استفاده از اپلیکاتور یا وزن بدن خود اعمال کنید. 

چگونه از فیلم محافظ فرش استفاده می کنید؟

استفاده از فیلم محافظ فرش ساده است و نیازی به کمک متخصصان ندارد. اگر فضاهای بزرگ را بپوشانید، استفاده از اپلیکاتور این فرآیند را خسته‌تر می‌کند، اما به غیر از آن، تنها چیزی که نیاز دارید خودتان هستید.

برای شروع، محافظ فرش خود را خریداری کنید. پس از برداشتن پوشش، ابتدای رول را پیدا کنید. یک برگه وجود خواهد داشت که به شما کمک می کند تا ابتدا را تعیین کنید.

حدود شش اینچ محافظ فرش را باز کنید و آن را روی لبه فرش خود بمالید. از وزن خود استفاده کنید تا چسب را محکم روی فرش خود بچسبانید. در صورت نیاز، محافظ را باز کنید تا سطح فرش مورد نیاز را بپوشانید. در حین حرکت مطمئن شوید که محافظ را محکم فشار داده اید.

لبه های محافظ ها را روی هم قرار دهید تا مطمئن شوید هیچ فرشی در معرض آشفتگی قرار نگرفته است. وقتی قسمت لازم پوشیده شد، فیلم را با دقت از بقیه رول جدا کنید. 

پس از اتمام استفاده از محافظ، تاریخ را با یک نشانگر دائمی روی محافظ علامت بزنید. این به شما یاد زمانی می اندازد که محافظ فرش را زمین می گذارید. اگر بیش از 45 روز به محافظ نیاز دارید، باید فیلم را بردارید و دوباره اعمال کنید.