زنی به خاطر کیف مدارک چرم مشهد همسرش از وی طلاق گرفت

در انتخاب کیف مدارک چرم مشهد شناخت انواع چرم احتمالاً مهمترین بخش است.

با شروع از بالا، چرم کامل را داریم. دانه کامل با کیفیت ترین چرم در بین تمام چرم ها می باشد. این نوع چرم درجه یک است که حتی پس از یک ضربه سخت نیز دوام می آورد.

چرم دانه کامل مستقیماً از پوست حیوانات می آید، این نوع چرم است که در آن پوست به طبیعی ترین شکل خود حفظ می شود. بالاترین لایه پوست حاوی بیشترین فیبر است. به همین دلیل است که دانه کامل قوی و بادوام است.

غلات کامل نیز با افزایش سن به دلیل پتینه آن زیباست. به همین ترتیب، منحصر به فرد است. بی نظیر است زیرا برخلاف سایر چرم ها، دانه کامل ظاهری بسیار متمایز دارد.

ناقص بودن پوست حیوان چیزی است که به آن ظاهری ناهموار می دهد. آنها می گویند که پوست هر حیوانی منحصر به فرد است و هر چرم کامل نیز باید منحصر به فرد باشد.

چرم تمام دانه دارای چقرمگی خاصی است. اگرچه چرم را محکم و بادوام می کند، اما کار با آن را نیز سخت می کند. هزینه های ساخت معمولاً کارایی چرم را به حساب می آورند و از این رو چرا چرم دانه کامل گران است.

در ردیف بعدی چرم دانه بالا قرار دارد، به اندازه دانه کامل قوی و بادوام نیست با این حال هنوز کار را انجام می دهدف دانه رویی نیز از پوست حیوانات است اما با دانه های طبیعی جدا شده است.

دانه رویی در مقایسه با دانه کامل ظاهری یکنواخت و تصفیه شده تر دارد. بنابراین ظاهر شیک تری دارد. به همین ترتیب، دانه های بالایی نسبت به دانه های کامل انعطاف پذیرتر هستند.

دانه کامل به دلیل دانه طبیعی ضخیم و سخت است اما برای دانه های برتر، هنگامی که دانه های طبیعی حذف می شوند، کار با پوست و چرم حیوان آسان تر می شود.

علیرغم اینکه دانه های کامل در رتبه دوم قرار دارند، دانه های بالایی هنوز بادوام، قوی و زیبا هستند. همچنین می تواند در آزمون زمان مقاومت کند.