قیمت خرید جعفری خشک

قیمت خرید جعفری خشک عمده بسیار به صرفه است زیرا حجم زیادی از این محصول را می توان با کیفیت بالا و قیمت مناسب از مراکز پخش و مراکز تولیدی خریداری نمود. این محصولات و سایر سبزیجات خشک به صورت فله ای و بسته بندی در حجم و اندازه های متغیر به صورت برگ، بلغور و توتونی به بازار عرضه می شود. مجموعه ما در این زمینه بسیار فعال بوده و به همین دلیل از طریق سایت و به صورت آنلاین این محصول را به مشتریان عرضه می دارد.

قیمت خرید جعفری خشک

خواص جعفری خشک

خواص جعفری خشک خواص جعفری خشک بسیار زیاد است. جعفری خشک یکی از سبزیجات پرمصرف است که هم در سبزی تکی و هم ترکیبی استفاده می شود. این سبزی بسیار خوش رنگ و عطر است. از این سبزی در سبزی قورمه، آش، آبگوشت و سوپ استفاده می شود. از خواص آن افزایش سطح ایمنی بدن زیرا دارای مقادیر زیادی ویتامین سی است که کمک به افزایش سیستم ایمنی بدن می کند. جوان سازی رگهای خونی، زیرا عصاره جعفری می تواند رگ های خونی به ویژه آرتریول ها و مویرگ ها را تسکین دهد. جعفری کمک به درمان کم خونی می کند. سطوح مناسب ویتامین سی باعث جذب آهن می شود. برگ جعفری خواص ضد آنمی قوی دارد. جعفری خشک بسیار پر مصرف است.

این سبزیجات خواص زیادی دارند از جمله دارای خاصیت ضد ورم، خاصیت ضد التهابی ، حفظ سلامت کلیه ها، چربی سوز طبیعی و خیلی از موارد دیگر نیز هستند. 1) ضد اسهال : از جعفری خشک و برگ های آن می توان به صورت دمنوش استفاده کرد و برای درمان اسهال از آن بهره مند شد. 2) ضد ورم : جعفری دارای آب فراوان است بنابراین مناسب برای درمان اختلالات کلیوی می باشد. به همین علت ورم بدن را کاهش می دهد. 3) خاصیت ضد التهابی: جعفری دارای ترکیبی به نام اپی ژنین می باشد. برای درمان دردهای مثانه و کلیه بسیار مناسب است. این سبزی باعث می شود تا از ایجاد سنگ در کلیه پیشگیری شود. جعفری دارای مقادیر بسیاری ویتامین c است که با التهابات مقابله می کند.

تولید و صادرات انواع سبزیجات خشک مانند جعفری در ایران، افراد زیادی را مشغول خود کرده است. چرا که مصرف سبزی در همه جای دنیا مورد توجه قرار دارد. صادرات محصولاتی مانند سبزی که هم تولید آنها آسان بوده و هم بازار فروش بسیار خوبی در کشورهای دیگر دارد، می تواند فعالیت بسیار خوب برای تولید کننده های ایرانی باشد. بعلاوه ایران در مناطق مختلف خود می تواند سبزی های مختلفی را داشته باشند. چرا که آب و هوا آن تنوع زیادی داشته و کار کشت و تولید آنها را آسان کرده است. یکی از انواع سبزیجات که توجه ویژه ای به آن می شود، جعفری است. استفاده این نوع سبزی هم در کنار دیگر هم نوعانش و هم به تنهایی مرسوم می باشد. از آنجا که سبزی جعفری در حالت خشک می تواند خواص خود را حفظ کند، در بازار به صورت خشک نیز عرضه می شود. بعلاوه ماندگاری انواع جعفری خشک بالاتر بوده و می توان آن را برای مدت های طولانی نگهداری نمود. جعفری یکی از سبزیجات پر تقاضا در کشورهای مختلف است. به همین دلیل کشورهای تولید کننده آن در بازار جهانی فروش بسیار خوبی دارند. تولید کننده های ایرانی نیز به تولید و عرضه جعفری در بازار دیگر کشورها توجه داشته و برای این منظور فعالیت می کند. در حال حاضر جعفری هم به صورت خشک شده و هم تازه صادرات خوبی داشته و چندین کشور از ایران آن را خریداری می کنند. در نتیجه جعفری خشک را می توان یکی از محصولات بسیار خوب تولید شده در ایران دانسته که صادرات آن به دیگر کشورها می تواند سود آوری بسیار خوبی برای تولید کننده ها داشته باشند.

خرید جعفری خشک

خرید جعفری خشک خرید جعفری خشک بدون واسطه بسیار به صرفه است زیرا مستقیما از تولیدی به دست مشتریان عزیز می رسد. شرکت ما انواع شوید خشک و سبزیجات خشک را به صورت فله ای در هر مقداری که تجار بخواهند به صورت عمده تولید و تامین می نماید.

ما انواع جعفری خشک را به صورت پفکی، پودری و نرم داریم تا با توجه به کیفیتی که مد نظرتان است سبزیجات خشک را برایتان آماده می کنیم. ما در تولیدی ، سبزیجات را کاملاً شسته و ضدعفونی می کنیم. سپس توسط دستگاه های خشک کن آب آن را گرفته به طوری که هیچ رطوبتی نداشته باشد. برای اطلاع قیمت جعفری خشک خدمتتان عرض می کنیم که ما رنج قیمتی متفاوتی را داریم. مثلا جعفری خشک از رنج قیمتی ۷۰ تا ۱۴۰ تومان موجود است. مطمئنا کیفیت و قیمت با هم رابطه مستقیم دارند. هر چقدر قیمت بیشتری پرداخت شود به همان اندازه سبزیجات خشک مد نظر شما با کیفیت تر خواهد بود.

قیمت جعفری خشک بسیار متنوع است زیرا نوع مصرف آن فرق می کند. جعفری خشک در عطاری ها، آشپزی ها، انواع سس ها و آش کاربرد دارد. همین امر باعث شده تا جعفری خشک با کیفیت و قیمت متفاوت به فروش برسد. جعفری گیاهی گرمسیری است و نیاز به رطوبت و نور فراوان برای رشد دارد. برگ و ریشه جعفری در غذاهای مدیترانه ای و اروپایی مورد استفاده قرار می گیرد.جعفری خشک را می توان مدتی طولانی در کابینت های آشپزخانه در شیشه یا ظرف های سربسته نگهداری کرد. همیشه قیمت های جعفری خشک درجه یک بالاتر است زیرا تمیز و بهداشتی بوجاری شده می باشد. سبزی خشک صادراتی توسط دستگاه های خشک کن آب آن کاملا گرفته شده تا رطوبت نداشته باشد زیرا باعث فساد آن می شود و کپک می زند.

البته چون از این محصولات در جاهای مختلف استفاده می‌ شود نباید همه عالی و باکیفیت و درجه یک باشند. انواع کارکرد جعفری در رستوران ها، فروشگاه های پخش مواد غذایی، عطاری ها، صادراتی و …. می باشد. مسلما نوع کیفیت ها فرق می کند و همیشه خریداران سعی می‌ کنند که صادراتی را از نوع با کیفیت تر تهیه نمایند. برای اینکه بتوانید سفارشات خود را به ما بسپارید بازرگانی ما دارای فرم اینترنتی بوده که از این طریق می توانید سفارشات خود را ثبت نمایید.

مشاورین ما در اولین فرصت ارتباط لازم را با شما می گیرند و به صورت رایگان راهنمایی های مربوطه را انجام دهند تا بتوانید خرید خوبی را تجربه کنید. ما سعی می کنیم در کار خود نهایت صداقت را داشته باشیم و محصول را به صورت تضمینی در اختیارتان قرار دهیم و در حداقل زمان ممکن بار شما را ارسال نماییم تا هیچ گونه دغدغه فکری نداشته باشید.

خوردن جعفری خشک در بارداری

خوردن جعفری خشک در بارداری مصرف خوردن جعفری خشک در بارداری بسیار بی خطر است، اما از زیاده‌روی در مصرف آن باید خودداری کرد، چراکه ممکن است باعث بروز مشکلات مختلف سلامتی و حتی سقط جنین شود. توجه داشته باشید اگر در دوران بارداری رقیق‌ کننده‌های خون مانند کومادین یا وارفارین مصرف می‌کنید، به یکباره مقدار مصرف جعفری خود را تغییر ندهید. زیرا ویتامین K موجود در جعفری در انعقاد خون نقش کلیدی دارد.

بر اساس تحقیقات انجام شده در این زمینه گیاه جعفری حاوی آپیول و میریستیسین بوده و مصرف بیش از حد جعفری می تواند سبب تحریک آغاز انقباضات رحمی در مادر شده که در موارد شدید به شروع انقباضات زایمانی، دفع جنین و یا تولد نوزاد زودرس منجر خواهد شد. داشتن یک رژیم غذایی سالم در پیشگیری از بیماری و دستیابی به سلامت بسیار اهمیت دارد. داشتن رژیم متنوع به عنوان مسیری برای زندگی سالم بسیار ضروری‌تر از تمرکز بر غذاهای مجزا محسوب می‌شود. تحقیقات هنوز برای تعیین مقدار مجاز مصرف جعفری در دوران بارداری ادامه دارد، اما هنوز نمی توان به طور دقیق بیان کرد که مصرف چه میزان از آن در طی مدت چند روز می تواند سبب سقط جنین شود.

برای اطمینان از این‌ که دچار اثرات جانبی مصرف جعفری در دوران بارداری نخواهید شد، با پزشک خود در این باره مشورت کنید. جعفری را می‌توان به روش‌های گوناگون مصرف کرد، هم بصورت خام، روغن، بذر و … لازم است بدانید که مصرف تمام اشکال آن درصورت مصرف بیش از اندازه می تواند سبب سقط جنین شود. در زیر مواردی را که باید هنگام مصرف جعفری در اوایل یا اواخر بارداری به آن‌ها توجه کنید می‌خوانید:

خوردن جعفری ماه های اولیه بارداری:

مهم است برای بیشترین منفعت جعفری‌هایی که بصورت ارگانیک کاشته می‌شوند مصرف کنید. اگر شدنی است، خودتان آن را بکارید و مصرف کنید. در این‌جا با برخی توصیه‌ها در رابطه با خوردن جعفری در ماه های اولیه باردرای آشنا می‌شوید: جعفری را خوب بشویید تا خاک و گل آن پاک شود. تمام برگ‌های زرد و پلاسیده را جدا کنید چرا که کوچکترین آلودگی برگ‌ها نیز می‌تواند باعث مسمومیت غذایی یا مشکلات دیگر شود. همیشه جعفری تازه با برگ‌های شاداب و بوی خوب بخرید.

خوردن جعفری ماه های آخر بارداری:

تمام توصیه‌ها برای ماه های اول در ماه های آخر بارداری هم مصداق دارد. با این حال، در زیر برخی توصیه‌هایی که باید آن‌ها را مدنظر داشته باشید می‌خوانید: حتی بذر جعفری سقط ‌آور است و می‌تواند باعث بروز مشکلات مرگباری شود. بنابراین پیش از خوردن آن با پزشک مشورت کنید. در دوران بارداری باید در مصرف آن اعتدال به خرج داد و خوردن بیش از حد آن می‌توان بسیار خطرناک باشد.

برگ‌های جعفری حاوی روغن جعفری است که نوعی روغن فرار محسوب می‌شود. با این‌ که هنگام غیربارداری تاثیرات جانبی ندارد، اما می‌تواند در هنگام بارداری خطراتی را به همراه داشته باشد. روغن جعفری حاوی اپیول و میریستیسین است که زمانی برای تسهیل سقط جنین مورد استفاده قرار می‌‌گرفت. این روغن باعث شروع عادت ماهانه و منجر به انقباضات رحم می‌شود. این ترکیب همچنین می‌تواند باعث زایمان زودرس شود و خطرات احتمالی را هم برای مادر و هم جنین به بار آورد.

در موارد حاد، روغن جعفری می‌تواند به کلیه‌ها نیز آسیب برساند و باعث حمله شود. میریستیسین می‌تواند مستقیما از طریق جفت به بدن جنین برسد. وقتی به جنین رسید می‌تواند بر ضربان قلب او تاثیر بگذارد و در اغلب آن را افزایش بدهد. میریستیسین همچنین می‌تواند باعث تاثیرات جانبی دیگر مانند سرگیجه و عدم تعادل بشود. اگر به نوشیدن چای سبز حاوی عصاره و بذر جعفری علاقه دارید، این می‌تواند بصورت بالقوه میزان اپیول و میریستیسین شما را افزایش دهد. همان طور که قبلا هم گفته شد، مقدار زیاد روغن جعفری می‌تواند تاثیر نامطلوبی بر مادر و جنین داشته باشد. روغن جعفری، در مقدار زیاد، می‌تواند باعث بروز مشکلات هموگلوبین در خون جنین بشود.

دمنوش جعفری خشک

دمنوش جعفری خشک برای بهره گیری از خواص جعفری خشک به طرق مختلفی می توان از آنها استفاده کرد که از این موارد می توان به دمنوش جعفری خشک شده اشاره کرد که بسیار مورد توجه مشتریان می باشد. خواص دمنوش جعفری خشک شده بسیار است که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • • درمان سریع زخم
  • • جلوگیری از سفید شدن مو
  • • رفع کم خونی
  • • درمان سنگ کلیه
  • • پاک سازی کبد چرب
  • • درمان ورم بدن
  • • لاغری و کاهش وزن

خواص جعفری خشک بسیار است که هر کدام در قسمتی از بدن ما تاثیر می گذارند و می توانند بیماری ها را درمان کنند که با این وجود روز به روز بر میزان تقاضای خریداران افزوده می شود.

صادرات جعفری خشک

صادرات جعفری خشک صادرات جعفری خشک به صورت عمده و کلی انجام می گیرد که با این وجود تولید کننده زودتر به سوددهی می رسد. در مورد سبزیجات وقتی صحبت می کنیم تنوع بسیاری مطرح می شود که قادر هستیم از آنها به رق مختلفی استفاده نماییم. به منظور افزایش طول عمر این محصولات روش های مختلفی در پیش گرفته می شود که این موارد می توان به روش خشک کردن اشاره کرد. در بین نمونه های مختلف می خواهیم در مورد جعفری خشک بگوییم که در زمره محصولات معطر می باشد که نقش بسیار عالی برای طعم دهی به غذا ها دارد.

جعفری خشک همان خواصی را دارد که جعفری تازه دارا می باشد. بنابراین می توان گفت که این محصولات خوراکی سرشار ویتامین ها و مواد مغذی هستند که می توانند برای قسمت های مختلف بدن ما مفید واقع شوند. از جعفری خشک در غذا به عنوان طعم دهنده استفاده می شود که علاوه بر این کارایی می توان خواص درمانی شان را معرفی کرد. برای داشتن قلبی سالم اکثر پزشکان طب سنتی مصرف جعفری خشک را توصیه می کنند.

وجود خواص آنتی اکسیدانی در جعفری خشک سبب می شود بسیاری از بیماری ها از بدن ما دور شود که با این وجود روز به روز بر میزان تقاضای خریداران افزوده می گردد. رفع بوی بد دهان با جعفری خشک امکان پذیر است. خاصیت ضد التهابی جعفری خشک سبب می شود بسیاری از خانم ها این محصولات را برای رفع جوش و آکنه استفاده نمایند. این محصولات برای رفع کبودی دور چشم نیز بسیار مفید می باشند.