لباس نوزادی پنج تکه ای که می تواند با کودک شما بازی کند

این فهرست تعداد استاندارد لباس نوزادی پنج تکه را که می‌خواهید برای کمد لباس نوزاد خود می‌خواهید، فهرست می‌کند. ما همچنین مواردی را برای اضافه کردن به طور خاص برای نوزادان تابستانی و زمستانی و چند مورد برای موقعیت‌های خاص قرار داده‌ایم.

هفت بادی یا رومپر
لباس‌های بدن می‌توانند در تابستان به‌عنوان یک لباس ساده و بدون شلوغی یا در زمستان به عنوان یک لایه اصلی و در دو مدل آستین بلند و کوتاه استفاده شوند. با هفت، اگر چند بار در هفته بشویید، همیشه موارد تمیز در دسترس خواهید بود.

نکته: یک یا دو لباس بادی به سبک کیمونو (که گاهی اوقات به آن تن پوش به پهلو نیز می‌گویند) اضافه کنید تا نوزاد بپوشد تا زمانی که بند ناف او بیفتد، معمولاً حدود یک تا دو هفته پس از تولد.

نوزادان واقعاً نیازی به پوشیدن شلوار ندارند، اما داشتن چند جفت برای پوشیدن لباس‌های بدن می‌تواند به گرم نگه داشتن پاها در هنگام سرما کمک کند.

اسلیپرها و پادری ها برای خیلی بیشتر از خواب هستند آنها برای روز نیز کار می کنند. آنها همچنین می توانند برای شب در آب و هوای سردتر با قنداق جفت شوند.

و یک لباس مجلسی یک افزودنی عالی برای کمد لباس است. به خصوص در چند ماه اول که می خواهید چیزی سریع و آسان برای تعویض مکرر پوشک داشته باشید.

کلاه های به سبک Beanie در هفته ها و ماه های اولیه برای گرم نگه داشتن کودک مهم هستند. (فقط به یاد داشته باشید که هنگام خواب کودک کلاه نداشته باشید!).

با دو کلاه شروع کنید یکی برای کودکتان و یکی برای شستن. در آب و هوای سردتر، داشتن کلاه های پشمی نیز خوب است؛

حتی در تابستان، باید مطمئن شوید که پای کودکتان در جوراب راحت است.

نکته: همه آنها را در یک رنگ تهیه کنید تا مجبور نباشید جوراب های ریز را ست کنید. و اگر موعد تولد کودک شما در زمستان است، دو جفت اضافی اضافه کنید.