لوله و اتصالات استیل در شیراز جان یک کودک را از مرگ حتمی نجات داد

معمولا لوله و اتصالات استیل در شیراز طرفداران خاص خود را دارد زیرا، مانند یک آداپتور، کوپلینگ دو لوله را به هم متصل می کند. همچنین بسیار با کیفیت و کاربردی هستند.

با این حال، در جایی که یک آداپتور برای اتصال دو لوله با مواد یا اندازه های مختلف طراحی شده است، یک کوپلینگ مانند لوله ها به هم متصل می شود. دو نوع کوپلینگ لوله استیل وجود دارد: معمولی و لغزنده.

یک کوپلینگ معمولی دارای یک برآمدگی کوچک در مرکز خود است که از وارد شدن بیش از حد لوله جلوگیری می کند (که منجر به وارد شدن زیر لوله دوم و در نتیجه به خطر افتادن اتصال می شود).

لوله اتصالات استیل

از طرف دیگر، یک کوپلینگ لغزنده بدون این رج ساخته می شود و به آن اجازه می دهد در هر سطحی در جای خود قرار گیرد. کوپلینگ لغزشی اغلب در تعمیر لوله استفاده می شود، مانند مواردی که یک لوله نشتی دارد یا مجبور شد به طور موقت در طول پروژه بریده شود.

مانند یک کوپلینگ، یک اتحادیه دو لوله یکسان را به هم متصل می کند، اما از این جهت متفاوت است که امکان جداسازی آسان لوله ها را فراهم می کند.

اتحادیه ها اغلب در سیستم هایی که جداسازی قطعات ضروری است، مانند سیستم هایی که نیاز به تعمیر و نگهداری دارند، استفاده می شود.

یک اتحادیه از سه قسمت تشکیل شده است: یک مهره، یک انتهای ماده و یک انتهای نر. هنگامی که انتهای ماده و نر به هم متصل می شوند، از مهره برای آب بندی مفصل استفاده می شود.

نوک یک لوله استیل کوتاه است که دو اتصالات دیگر با قطر برابر را به هم متصل می کند. نوک لوله ها معمولا در سیستم های لوله کشی و با شیلنگ استفاده می شوند.

کلاهک پوششی است که هوا را نمی پوشاند که برای بستن انتهای باز لوله استفاده می شود. درپوش ها به بیرون لوله ها متصل می شوند و ممکن است گرد، مربع، مستطیل، U شکل یا I شکل باشند.

کاهنده لوله فولادی لوله ای با قطر بیشتر را به لوله ای با لوله کوچکتر متصل می کند. کاهش‌دهنده‌ها اغلب برای برآوردن الزامات جریان هیدرولیکی سیستم یا تطبیق لوله‌های موجود با قطرهای متفاوت ضروری هستند.

کاهنده ها در اندازه های مختلفی تولید می شوند و می توان آنها را برای مطابقت با لوله های با طیف وسیعی از قطرها ساخت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لوله فولادی، وبلاگ ما را با عنوان “همه چیز درباره لوله فولادی” بررسی کنید.

از لوله های فولادی مستعمل، لوله های HDPE استفاده شده و مازاد، تا صفحات فولادی مستعمل، بازار آنلاین بازرگانی ایفل گزینه های بسیار متنوعی برای پروژه بعدی شما دارد.

علاوه بر مواد، مجموعه‌ای از گزینه‌های تجهیزات سنگین، از جمله تجهیزات فونداسیون مستعمل، بارج‌های مستعمل و بولدوزرهای مستعمل را داریم.