پسری انجیر خشک در مشهد را برای ولنتاین به همسرش هدیه داد

با داشتن مقدار قابل توجهی پتاسیم، انجیر خشک در مشهد برای کاهش فشار خون عالی هستند. پتاسیم یک گشادکننده عروق است، به این معنی که می تواند فشار روی رگ های خونی و شریان ها را کاهش دهد.

بنابراین از سیستم قلبی عروقی شما در برابر حملات قلبی، سکته مغزی و تصلب شرایین محافظت می کند، در حالی که خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب را نیز کاهش می دهد.

ویتامین C یکی از اجزای کلیدی هر سیستم ایمنی است، زیرا می تواند تولید گلبول های سفید خون را تحریک کرده و دفاع شما را در برابر عفونت های مختلف و پاتوژن های خارجی تقویت کند.

سایر آنتی اکسیدان های موجود در این میوه ها می توانند بار کار بر روی سیستم ایمنی شما را کاهش دهند.

بیماری‌های مزمن و التهاب مسائل جدی‌ای هستند که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند.

اما با افزایش تعداد مواد معدنی و ویتامین‌ها، به‌ویژه آنتی‌ اکسیدان‌ ها، می‌توانید استرس اکسیداتیو را در سیستم خود کاهش دهید و از مواردی مانند بیماری‌های قلبی و آرتریت روماتوئید پیشگیری کنید.

انجیر

سطح قابل توجه فیبر موجود در این میوه های خشک به افزایش احساس سیری کمک می کند، بنابراین از پرخوری یا میان وعده های غیر ضروری جلوگیری می کند.

همانطور که گفته شد باید به میزان کالری و قند بالا توجه کرد و این میوه را فقط باید در حد اعتدال مصرف کرد.

انجیر به دلیل اثرات ضد یبوست ممکن است باعث ناراحتی گوارشی یا اسهال شود. آنها همچنین ممکن است با داروهای رقیق کننده خون تداخل داشته باشند و برخی افراد ممکن است به آنها حساسیت داشته باشند.

از کل انجیرهایی که هر سال برداشت می شود، 90 درصد آن به صورت انجیر خشک به فروش می رسد. ماندگاری انجیر خشک نسبت به انجیر تازه بسیار بیشتر است و حمل و نقل و نگهداری آن آسان تر است.