پیدا شدن ساعت سامسونگ gear s3 متعلق به دوران هخامنشی

وقتی به ساعت فکر می کنید، ساعت سامسونگ gear s3 راه زیادی را طی کرده است. در حالی که ساعت‌ها امروزه یکی از لوازم جانبی رایج و مد هستند، در حدود 100 سال پیش نمی‌توان چنین چیزی را گفت.

امروز ما به تاریخ برمی گردیم و تاریخچه ساعت ها و چگونگی تبدیل شدن این اختراع به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی مدرن را برجسته می کنیم.

اولین ساعت آفتابی اختراع شد. تمدن های سراسر جهان پس از مشاهده نور روز و ریتم طبیعی تاریکی روشی را برای اندازه گیری جریان زمان ابداع کردند.

در ابتدا از تقویم ها استفاده می شود که سپس با دقت بیشتری تبدیل به ابزار شدند.

در سال 1485، لئوناردو داوینچی فیوز یک ساعت را ترسیم کرد. در سال های 1504 تا 1508، ساعت ساز پیتر هنلین اولین ساعت جیبی مدرن را اختراع کرد.

او همچنین به عنوان پدر ساعت مدرن و کل صنعت ساعت سازی شناخته می شود.

ساعت

در دهه 1500، ساعت‌های اولیه رایج شدند و به لباس بسته می‌شدند یا مانند گردن‌بند به دور گردن می‌بستند.

ساعت‌های ساعت فقط عقربه ساعت داشتند و برای نگه‌داشتن زمان چندان مناسب نیستند. بنابراین، آنها بیشتر شبیه یک نماد وضعیت برای ثروتمندان بودند.

در سال 1657، فنر تعادل توسط کریستیان هویگنز یا رابرت هوک اختراع شد (این یک اختلاف طولانی مدت است). فنر تعادل به طور قابل توجهی دقت ساعت ها را بهبود بخشید.

در سال 1675، چارلز دوم پادشاه انگلستان جلیقه را معرفی کرد. در این مدت ساعت‌ها به سبک جیبی تغییر یافته‌اند تا با جیب‌های جلیقه مطابقت داشته باشند.

در حدود سال 1680، ساعت ساز انگلیسی دانیل کوار، مکانیزم تکراری را برای ساعت اختراع کرد. این مکانیسم هر ربع ساعت یک بار صدای زنگ را تکرار می کند.

در سال 1680، دقیقه شمار در بریتانیا و در سال 1700 در فرانسه معرفی شد. شایان ذکر است که عقربه دقیقه توسط Jost Burgi در سال 1577 اختراع شد.