کشاورزی می گوید با نخ کادویی توانسته آفت ها را دور کند

نخ کادویی همیشه خوشایند است بافنده ها هرگز نمی توانند مقدار زیادی از آن داشته باشند و همیشه یک هدیه عالی است هدیه دادن با انبوهی از رنگرزهای مستقل و حرفه ای موجود، گزینه ها بی پایان هستند، اما نخ تنها چیزی نیست که بافنده زندگی شما دوست دارد و از آن قدردانی می کند.

اگر به دنبال هدیه‌ای هستید که خارج از دوخت معمولی فقط سوزن و نخ کشیده شود، می‌توانید جعبه ابزار بافنده خود را بالا ببرید، بافتنی‌های جدید را الهام بخشید و با این هدایای خاردار برای بافنده‌ها در زیر، دردسرهای آن‌ها را کاهش دهید.

سوزن های قابل تعویض متنوع ترین نوع سوزن هستند، زیرا می توانید اندازه سوزن را به راحتی تنظیم کنید سوزن های دایره ای نیز بسیار سازگارتر از خطوط مستقیم سنتی هستند و گزینه های بیشتری را برای پروژه های مختلف ارائه می دهند.

نخ

این سوزن‌های فیبر کربنی بادوام برای کسانی که از حس فلزی یا سرعت آهسته سوزن‌های چوبی لذت نمی‌برند، اما می‌خواهند میانه خوبی برای بافندگی همه‌جانبه دارند، مناسب است.

سوزن ها یک جزء اصلی در هر پروژه بافندگی هستند و راحت بودن با ست شما بسیار مهم است سوزن های چوبی برای مبتدیان و هر کسی که می خواهد احساس گرم تری داشته باشد عالی است.

اگرچه سوزن های چوبی کندتر گره می خورند زیرا راحت تر به نخ می چسبند، اما بسیاری هنوز مایلند این را فدای راحتی کنند.

سوزن‌های فلزی که برای طرح‌های پیچیده‌تر و فوق‌العاده صاف در سبک بافتنی‌شان فوق‌العاده هستند، سرعت‌بخش‌های این دسته هستند.

سوزن‌های با اندازه‌های مختلف با تیزی‌های متفاوت بخیه‌ها و طرح‌های متفاوتی را ایجاد می‌کنند اما این سوزن‌های کوچک بسیار متنوع هستند و برای انواع پروژه‌ها و بخیه‌ها عالی هستند.

Lion Brand’s Thick and Quick یک راه عالی برای شروع ورود به دنیای بافندگی است هرچه نخ کلفت‌تر باشد، بافتن پروژه سریع‌تر انجام می‌شود و آن را به یک نخ عالی برای مبتدیان تبدیل می‌کند.