کشف پیاز سرخ شده نگینی تقلبی در بازار که موجب تشنج در افراد می شود

پیاز خویشاوندانی دارد که شامل سیر، پیازچه، تره فرنگی و موسیر است. پیازهای انباری که در مینه‌سوتا رشد می‌کنند عموماً از انواع «روز طولانی» هستند که برای تشکیل لامپ به 14 ساعت یا بیشتر نور روز نیاز دارند.

همه پیازها برای رشد بهتر به آفتاب کامل نیاز دارند. آسمان ابری و دمای خنک در طول فصل رشد، تشکیل پیاز را به تاخیر می اندازد.

پیاز سرخ شده نگینی ، پیاز شیرین یا ملایم پیازهای «روز کوتاه» هستند. اگرچه می توانید آنها را در مینه سوتا پرورش دهید، اما معمولاً پیازهای کوچکی تولید می کنند. پیازهای خوشه ای، از جمله پیازچه و پیاز مصری، دارای ساقه سبز هستند.

پیاز سفید ممکن است معمولاً برای تهیه غذا استفاده نشود، اما بسیار سالم است. آنها که به خاطر طعم سبک و در عین حال متمایزشان شناخته می شوند، می توانند به دو شکل پخته و خام مصرف شوند.

بله، پیاز سفید می تواند برای بدن بسیار مفید باشد. آنها دارای خواص ضد التهابی و آنتی بیوتیکی هستند و در آیورودا رتبه بالایی دارند.

پیاز

اخیراً، سرآشپز سانجیو کاپور نیز در اینستاگرام خود از مزایای غذای شگفت انگیز خود را به اشتراک گذاشته است. “Kya aap jaante the, pyaaz, ضروری آشپزخانه روزمره ما نیز می تواند در برابر آفتاب زدگی و آفتاب سوختگی کمک کند؟

” او این پست را شرح داد، که در آن بسیاری از فواید دیگر مانند “بدن را خنک می کند، منبع عالی فیبر، تقویت ایمنی، تقویت سلامت قلب، دارای خواص ضد باکتریایی، غنی از آنتی اکسیدان” است.

برای عفونت‌ها مفید است. از آنجایی که پیاز سفید دارای خواص ضد التهابی است، می‌تواند به درمان عفونت‌ها کمک کند. دکتر آگاروال به indianexpress.com گفت: پیاز سفید به دلیل خاصیت آنتی بیوتیکی می تواند به عفونت چشم، بینی و گوش کمک کند.

2. اسیدیته را متعادل می کند: این متخصص گفت بسیاری از غذاها، از جمله غذاهای غنی از کربوهیدرات های تصفیه شده، می توانند ماهیت اسیدی بالایی داشته باشند که «بدن ما را مستعد ابتلا به عفونت ها می کند. پیاز سفید ماهیتی قلیایی دارد و از این رو وقتی به غذا اضافه می شود، می تواند ماهیت اسیدی کربوهیدرات های تصفیه شده را متعادل کند.