کفش کوهنوردی سالومون ایرانی در هلند نمادین شده است

به عبارت ساده کفش کوهنوردی سالومون ایرانی در واقع اسپین آف مدرن و بسیار موفق از چکمه های قدیمی خوب هستند. یک کفش پیاده‌روی مدرن که اغلب تریل رانر نامیده می‌شود، اما کاملاً یکسان نیست یک تکه کفش کوهنوردی همه کاره است و اغلب شبیه کفش‌های ورزشی مورد استفاده ورزشکاران است.

با این حال، اینها محافظت، بالشتک و کشش بهتری را ارائه می دهند پیاده روی در آنها هم ایمن و هم راحت است.

بهترین کفش‌های پیاده‌روی یا دونده‌های پیاده‌روی از مواد درجه یک ساخته شده‌اند که آنها را انعطاف‌پذیرتر و سبک‌تر از کفش‌های پیاده‌روی استاندارد شما می‌کند.

این پیشرفت ها کارایی آنها را در مسیرهای پیاده روی به خطر نمی اندازد.

برخی از ویژگی‌های با کارایی بالا که در یک کفش دویدن دنباله‌دار مدرن یافت می‌شوند عبارتند از چکمه‌ای جوراب مانند، روکش ضدآب، الگوی بندکشی بالا، مواد رویه محافظ و اجزای مشابه مخصوص پیاده‌روی.

کفش

به طور خلاصه، کفش‌های پیاده‌روی یا دوندگان پیاده‌روی زیرک‌تر، سبک‌تر، بسته‌بندی آسان‌تر و همچنین راحت‌تر هستند.

وقتی هوا گرم است، حرکت در تریل رانر بسیار آسان‌تر است و پاهای شما خشک و خنک می‌مانند.

همانطور که انتظار می رفت، بزرگترین نقطه ضعف دوندگان تریل دوام آنهاست. به عبارت دیگر، یک جفت دونده متوسط باید پس از حدود پانصد مایل استفاده با یک دونده جدید تعویض شود.

البته این عدد کاملاً به تعریف پوشنده از این کفش دیگر قابل استفاده نیست بستگی دارد. در ادامه بیشتر در مورد تفاوت کفش های کوهنوردی با کفش های پیاده روی از نظر دوام صحبت خواهیم کرد.

از نظر دوام و راحتی، هر دو نوع کفش استقامت و بالشتک خوبی دارند. بهترین چکمه‌های کوله‌پشتی و کفش‌های مخصوص دویدن در مسیر، از خطرات مسیر محافظت می‌کنند و می‌توانند در برابر اکثر عوامل جوی مقاومت کنند.

علاوه بر این، هر دو نوع بسیار شیک تر از مدل های قبلی خود به نظر می رسند.